choose language

Deutsch Français 日本語 简体中文

BPM+ refund

0

Comments

4 comments

Please sign in to leave a comment.

  • Avatar
    Mélanie L.

    Hello,

    We apologize for the delay regarding your BPM+ refund. Please contact our Customer Support here, we will be happy to help you!

  • Avatar
    ngholla

    I have returned my blood pressure monitor 6 weeks back. The returned device is received by your return center on 1st Jan 2019. I have proof of delivery and was received by GARROLL at WILSON NC, US

    Even after contacting customer center with multiple mails, my refund is not yet done.

    Being a loyal customer now I am upset and I need the refund at the earliest.

     

     

  • Avatar
    Mélanie L.

    @ngholla - I am so sorry for the delay in handling your refund. We have received your emails, my colleagues will contact you as soon as possible!

  • Avatar
    echoryan8

    I have also sent in emails. No response. Why don’t you have a phone number? My return was delivered in November 2018.

0

Didn't find what you were looking for?

New post
To preserve the Withings Forum as a place of kindness, mutual support, and interest for the products and services provided by Withings, I am committed to:
  • Be courteous and participate in the community with a spirit of friendliness and understanding
  • Respect all users on the forum
  • Avoid controversy or quarrel
  • Ensure that my messages do not infringe on the rights, reputation, image, or privacy of others
  • Avoid any and all discussions which contain insulting or discriminatory comments
  • Abide by the full terms and conditions outlined here